Friday 2 December 2011

< samBUNGan laGi ePisoD 5 >

27 NOVEMBER 2007

Masa aku dah abeh exam tu kan ..dya off nset 2 mggu kot ..lma kan ..??aku tggu mcm nk gila ja ..mcm2 yg aku pkiaq kot,, klu dya on pon..aku send msg bkn nk bls..so, nk sedapkan ati aku pkir dya ngan SPM aku biar ja..xmo gannggu dya ..tpi lps exam SPM abeh ..dya still xcntact aku lagi .. aku mula nk ptus asa..n xmo cya dya lagi….dya kecewakan aku…qku kan still dok cntact g ngan sharil ..ermm ada gak la aku tnya dya npa wan xmg aku dah lma .. alasanya ..wan xdak kredit ! isshh pelik aku kan..

So aku biaq ja nk tgksmpai bila nk jdik cm nie..pas tu aku tipu sharil kata aku nk p K.L ptg tu ..pas tu yg sharil nie plak p gtau wan .. tup2 ptg tu dya msg aku ! hurmm, bley plak kan msg aku ! xbg aku p sna.. aku sja gtau aku nk p kwen at sna .. geram aku tau … ab dya wat xtau kt aku..buat ja la plan tu ! hehe…

So, nie gak tarikh result PMR aku kuaq tau .. hurmm aku juz dpt 2A 3B 3C hurmmm.. terok kn ?? adoi .. aku da la kna bising terok kot ngan family .. kdg2 aku pkir gak nk focus study jaa.. tpi wan sentisa ada dlm otak aku ! so.. xbole nk buang laa..hehe

I LOVE YOUU .. my love !!!!

No comments:

Post a Comment