Friday 2 December 2011

< samBUNGan laGi ePisoD 6 >

JANUARI 2008

Kami still jadi pasangan kekasih tanpa pengetahuan sapa2 k.. huhu..aku still ambung study ..ermm dah form 4 pon aku time nie.. dah ank dara pon.. hehe !! aku pkir gak nk tukar skul ..tpi da la result cm pa g .. so, aku xmgharap sgt laa.. abg aku da bising..siap ckp aku dok skul 2 bnyak main jaa.. so. Dya nk antaq aku msok dok asrama..

Tanpa pengetahuan wan aku apply jugak skul teknik n asarama pnuh time form3 dulu ..tapi aku ckit pon xtarget aku nk dpt skul lain ok .. aku plih kos yg merepek2 plak tu..time aku apply 2 pon ..sja ja..main2 ja..heheh..gila aku nk dok asrama ??? mmpoihh la aku .. xbebas da la..

Xboleh la nk jmpa kekasih aku sowng tu kan..ermm dya dah abeh skul dah..dok wat hal dya ja la…dya xsmbung study lg msa tu..pas tu xgtau pon plan dya apa seterusnya pas dya SPM uhh.. aku pon mls nk tnya dya.. biar dya wat kputusan sndiri jaa..aku plak bukan suka mengongkong sgt dya tu ..

aku pown berjaya msok skul teknik k..
nsem pon da janji akan tggu tembam !
hehehe..

so, shahani shafie po melangkah ke 
asrama dengan tenang :)

No comments:

Post a Comment